Kallt.

Stort GRATTIS till Mia som klarade sitt körkort idag! =D <3


Jaha. När våren äntligen försiktigt börjat smyga sig fram, så ska det bli svinkallt igen. Det är ju inte lite irriterande eller så. Trodde ju äntligen att våren skulle komma, på riktigt. Men nej. Så det är väl bara att börja pälsa på sig igen, med halsduk och vantar och allt. Burr.

Utvecklingssamtal hade jag idag också. Gick väl ganska bra. Bortsett från att hon verkligen skyller min sänkning på att jag umgåtts för mkt med emelie. Det tycker jag var riktigt dåligt. Menar det har ju inte med henne att göra, vafan! Sitta och skylla mina betyg på en annan elev, liksom. Bara för att jag har haft KUL med henne på idrotten ^^
Aja, hon får väl tro så om hon känner för det :)
Hade iaf rätt niceiga betyg i dom andra ämnena så :)

Nehe, om man kanske skulle ta och göra lite nytta då ;) Ta tag i läsloggarna lite innan Mia och Malin kommer kanske :)

TJENAMORS!

Kommentarer
Postat av: ems

haha ofta hon skyller på mig, var väl förfan din ensak, vad du gjorde liksom >< ? :O

2009-03-24 @ 21:33:58
Postat av: FuckFace

jag tror hon har rätt...din mentor alltså xD

2009-03-25 @ 17:08:39
Postat av: b

becca till FuckFace:

du tror det va? Men du har rätt fel :)

2009-03-25 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0