Förkyld.

Jaha, det tror fan det. När man precis har blivit frisk från alla förkylningar och skit man har haft, så tro fan att det kommer tillbaka igen! blev frisk för ett par dagar sen, lyckligtvis. Men i morse så vaknade jag och hade världens klåda i halsen. Så har jag gått runt och haft ont och klåda i halsen och en extremt snorig näsborre. Det är ju inte riktigt det man längtar efter såhär på vårfronten! Men jag hoppas att det går över snart iaf. Klarar fan inte att vara hemma från skolan något mer assoo! Framför allt inte nu när jag ligger så bra till.

Var på Kappahl och köpte två par byxor idag (: Väl behövligt må jag säga! Får bara hoppas dom fortsätter sitta lika bra som när jag provade dom (:

TJENIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0