>_<

Sitter i skolan. skulle kunna ha ihjäl vissa lärare asso!

Imorgon kommer pappa iaf :) Det ska bli väldigt trevligt, då jag inte träffat honom på ett par månader :/
Ska eventuellt träffa mimmi i helgen också :D
Och så är det ju lite fest på olika håll ^^ får väl se om det blir av att gå på ngn.

slutar nu tio över ett. ska vara med isfis sen :) men hon slutar ju tre, såå ska vara med på hennes mattelektion xD
försöka komma ikapp i matten lite.

Vissa människor kan man bara bli så extremt trött på.
Fattar verkligen ingenting, verkar det som.
Beter sig som inget har hänt.
Men det har hänt.
Och jag kommer inte ändra mig.
Hur mycket du än gnäller och smörar.
Fatta, det är över!


Kommentarer
Postat av: isa

knubbisa om jag får be ;)

2009-03-12 @ 20:56:55
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Jonte

Du ska va snäll mot dina lärare;) hihi<3

2009-03-14 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0