Tisdag

Nu är det inte långt alls kvar i skolan. Det ska bli så extremt skönt att äntligen få lov! Dock kommer jag ju ha psykologin under sommaren, men. Det får jag väl ta, om det ska bli bra betyg.
På fredag hade jag tänkt försöka festa lite, fira att skolan är slut. Och på lördag åker jag tillbaka till sis (: Blir att följa med mamma till flen, och möta upp mari där. Dom ska dit på någon grej med tobbe trollkarl och markoolio, med barnen ^^
Inget sommarjobb blev det heller. Suck. Men jag får väl försöka klara mig ändå. Så blir det ju semester till västkusten också, härligt! Och förhoppningsvis så blir det en dagstur till öland.

Men nehe, lektion snart. Måste hinna springa på toa först, haha.

HEJ!



Kan du verkligen inte acceptera att du inte betyder allt för mig?
Du är som ett plåster. Ett jobbigt plåster, som inte går att få bort.
Du är enormt störande, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0