sista natten hemma.


ewis gjorde en liten cykel av en stackar blomstjälk.


och ikväll har jag packat för fullt! ^^


en full teddy och en något glad micke.


en rikard som inte alltid uppskattar att vara med på bild!


en väldigt glad ewis, som alltid uppskattar att vara med på bild, med sina supersnygga solbrillor! :D



Tjingeling där ute! Det går lite segt med uppdateringen här, som ni märker. Det har ju varit så fruktansvärt varmt, så jag har inte klarat av att sitta här. Så har man ju haft fullt upp med att ligga och steka på stranden såklart! Och fått en fin, röd solbränna, jajjamensan!
Igår var jag i stan och träffade Ewis :) Åkte in redan kvart i tio på morgonen ( och gissa om jag var trött sen! ). Vid halv elva, elva åkte vi ner till djulö för att steeka. Det var lite krångligt, men det löste sig. Det var så skönt i vattnet så man ville inte gå upp. Det gick ju inte att ligga så länge och sola heller, innan man smälte, så det blev rätt mkt bada. Sen drog vi hem vid typ två. Ingen av oss hade ätit något annat än frukost, så vi var båda helt utsvultna. Så då blev det till att dela på en kebabpizza ( mummmss ) som vi efter mkt diskuterande kom fram till att det skulle bli. Väl på väg ner till pizzerian mötte vi upp teddy, rikard och micke. Det var ju lite trevligt. Teddy var ju rätt full så det var ju underhållande! Och i och med det fina vädret satt vi på en filt på hennes bakgård och käka. Det var mysigt, det var somrigt! Sen gick vi ner på stan och tralla runt, innan ewis följde mig till bussen och jag åkte hem kvart över sju. Det var en trevlig, somrig dag (:
Och imorgon bitti åker vi till västkusten, familjen. Klockan åtta bär det av till Bokenäs. Det ska bli så härligt! precis vid havet ska vi bo. ( jaa jag vet att västkusten ligger precis vid havet, men vi ska bo precis där, med havsutsikt från vardagsrummet. Det ni! ) Så då blir det att gå upp tiidigt. Så ikväll har jag packat ner allt som ska med. Tror jag. Jag har säkert glömt något, det skulle inte förvåna mig, så glömsk som jag är, haha! Så ikväll har jag väl planerat att sova skapligt. Men vi får väl se hur det går. Blir väl att ligga och kolla CSI och Law and Order hela natten, haha. Men det gör inget, jag kan ju alltid sova den fem timmar långa resan imorgon. Nej nu ska jag kila till min nya bästa vän, teven!

Hejdoo!

Kommentarer
Postat av: ewis

finfina bilder och finfin dag! :)

förresten har du packat ner en flugsmäck? :D

2009-07-03 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0