Woho

Så hade den veckan i skolan gått. Fan vad fort det gick, egentligen.
Jag har faktiskt inte dött än ;) Trodde inte jag skulle orka med denna vecka, men det var inga problem.
Har gjort färdigt en del uppgifter. Och samhällsprovet gjorde jag igår, fredag.
Och förvånande nog så gick det väldigt bra :)

Utslängda från idrotten blev vi också, haha. Men det var rätt kul faktiskt ^^
Och efter att ha blivit utslängd så gick jag till hallen och bjöd ems på mat (:
Sen tog jag bussen ner till stan, och träffa emma.
Satt på tågstation som en tattare, väntade på att tåget skulle gå.
Åkte ju till sis sen :)

Och nu sitter jag här (:
Själva ikväll med Madde och Cornelia också :)
Skulle väl bli att sjunga lite singstar tror jag ^^


Asså, det här med inget-godis-pakt är verkligen inte min grej! :O
Är så grymt godissugen så det finns verkligen inte!

Nu ska jag fortsätta plugga, hade jag tänkt. Skriva om mitt egna vandrarhem ^^

Ha en good day! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0