Lördag, jojjomensan!

Hejsan hejsan.

Seg dag idag, japp. Vaknade vid tolv, haha. Men ingen var det hemma då, inte. Bara Jonte.
Så tänkte jag messa sis och fråga var dom var, men ingen tele hade hon med sig inte.
Så blev att sätta sig vid tvn, nyvaken och fräsch, och vänta.
Så kom dom iaf ^^

Har väl inte gjort så mycket idag, egentligen. Mest suttit här hemma och njutit av att vara här :)
Så har jag ju hjälpt sis med reklamen, då ^^
Fy fan vilken pers! ^^
Men det är ändå ganska kul :) Känna att man hjälper till och så (:
Känns som att jag faktiskt bör det lite grann, med tanke på vad jag får av dom.
Och så är det lite skönt att komma ut och röra på sig också. Även om man får en jävla massa mjölksyra i benen av alla trappor xD Men då känner man att det gör någon nytta :)
Och det är ju inget annat än bra, med tanke på att jag vill börja motionera och tappa lite vikt ^^
Och så får man umgås lite med Mari på egen hand, så att säga. Är lite annorlunda än här hemma, ju.

Och den här superbraiga planen jag hade för psykologin, då.
Den har jag ju inte riktigt följt som jag hade tänkt.
Hade ju tänkt göra klart t.o.m. kapitel fyra, så jag kan mejla in det sen, men det har det inte blivit ngt av med, nää.
Får väl hugga tag i det ordentligt nu när skolan börjar. Då hamnar man ju lite i det här pluggandet igen.
Har ju inte riktigt haft motivationen nu när man varit sjuk, tyvärr.
Men det kommer väl. Hoppas jag.
Jag kommer iaf ha en jävla massa att göra nu när jag kommer tillbaka, som jag missat när jag var sjuk.
Det blir skoj. Not.

Nehe, om man skulle ta och göra sig iordning inför kvällen kanske.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hehe kanske ska fortsätta med den där jä-la reklamen då så vi verkligen tappar alla kilon till sommaren. Förlåt att vi int var hemma tänkte det skulle vara lugnast för er om vi tog med alla och ni fick sova =op Längtar tills helgen gumman. Du, Jag, Madde och Cornelia själva på Lör kväll =o) Puss

2009-02-22 @ 20:11:00
URL: http://comad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0