inte min grej

Nej. Som jag sa, så är det här med inget-godis-pakt verkligen inte min grej!
Var så jävla godissugen förut.
Och idag har jag känt mig så deppig, och ivägen, så kände verkligen för att tröstäta.
Så jag pratade med isa, och jag drog mig ur. Suck.
Känner mig så fånig, egentligen. Att jag inte stod emot mig själv. Men var väl för att jag inte mådde så himla bra.
Men den komiska var att jag lite senare inte var ett dugg godissugen.
Skönt, tänkte jag.
Men sen kom det såklart tillbaka. Och när vi (äntligen) var klara med reklamutdelningen, så blev det ju
att vi åkte ner till affären och köpte lite extra godis till madde, som varit så duktig idag :)
Och såklart så köpte jag på mig då, jag med. Fan!
Men jag ska iaf hålla det till nu att jag bara får äta på helger :)
Ett steg på väg, iaf. Och om jag inte fegar totalt, så klarar jag nog snart av att ha den där pakten med Isa :)

Nej nu ska jag sova. Trött som vet inte vad!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Mari

hmm int ska du känna dig ivägen här.... du är INT ivägen gumman...

2009-03-02 @ 18:32:55
URL: http://comad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0