Hemma *suck*

Jaha. Så var man hemma igen då.
Inge kul att åka från sis ju =/ Trivs så bra där. Skulle gärna bo där ;D
Visst, det kanske är skönt att vara hemma ibland med, men det försvinner ju så mkt då.
Det trevliga, roliga, sociala.
Men får se fram emot att jag ska tillbaka i helgen :)) :*

Och denna vecka kommer jag typ, döööö.
Kommer ju inte ha tid för ngt annat än att plugga :S
Usch. Får väl göra det jag orkar. Men det är ganska mycket jag behöver göra.
Aja, det löser sig.

Jaha, ny livsstil var det nu ja, haha. Får se hur det går.
Men det ska gå bra. Nu ska jag fanimej klara av det här! ^^
Inget onyttigt, endast juice.
Grönsaker varje dag.
Motionera regelbundet.
(usch det låter jobbigt =O )
Haha. Men det blir skönt när jag ser att magen försvinner, och alla kilon jag tappat ;)

Neej, nu ska man väl kanske ta det lite lugnt och titta på TV innan man ska sova.
Äta lite knäckemackor med kaviar kanske ;) Haha

Tack Isa för att du hjälper mig! =D <3

Gooonatt!


Kommentarer
Postat av: isa

jag hjälper så gärna! :D

2009-02-24 @ 20:58:50
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0