Tomten, jag vill ha en riktig jul. En sån som man har, när man är liten!

Ja, nu är det fan inte länge kvar till julen är här!
Hade BF-dag i skolan idag. Började med att ettorna lussade, det var rätt fint faktiskt, dom var duktiga! Sen var det fika. Halv tio skulle vi kika på film i aulan, Slumdog Millionaire. Den var rätt okej. Den var hyfsat bra gjord, faktiskt. Sen var det lunch, och sen skulle filmen diskuteras. Hade en halvtimme på oss men det tog tio mínuter typ. Sen var det dags för våran teater, Alice i underlandet. Det gick hyfsat bra faktiskt, och alla var asheta! Haha. Två slutade vi iaf, och det var skönt eftersom vårat schema säger 15.45 på onsdagar!

Jag åkte ner på stan med emelie, fick skjuts till bussen. Skulle åka tjugo över två bussen hem tänkte jag, då C inte sluta förrän fyra. Bussen skulle som sagt gå tjugo över två, men den kom inte förrän kvart i tre. Var hemma vid tre, käka lite makaroner snabbt, och sen kika andra avenyn och riverside. Har missat andra avenyn tre gånger nu! Kikade på ett avsnitt, så nu har jag  bara två kvar. Tjugo över fyra kom C, och vid fem åkte vi in till stan.
Mötte senare på kvällen upp emelie och var med henne en stund. Sen fick jag skjuts hem av victort och nu ligger jag här. Låg och kika lite kläder förut, och bara för att jag är helt pank så hitta jag en massa finfina kläder som jag bara vill köööööpaa!
Se själva så förstår ni! =D



Svart tunika med tryck   339 :-


Svart tunika  349 :-


Svart paljettopp   349 :-


Rosa paljettopp  229 :-


Lila paljettopp  299 :-


Lila klänning med rynkmönster  449 :-


Blålila paljettopp  399 :-


Ballongklänning  349 :-



Skulle sitta rätt fint med dessa kläder, jaoooo!

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snöggt

2009-12-17 @ 23:23:46
Postat av: Mari Johansson

Dom kläderna var snygga :)

2009-12-21 @ 12:06:46
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0