Fattig student 2009!

Ja det kan man säga att jag är! Var i eskilstuna och shoppade i söndags för drygt 900 kr. Och idag var vi där igen, skulle köpa ett par skor till nyår var tanken. Men det är ju ganska svårt att bara köpa en grej när det finns så mkt man bara måste ha! Och såklart man passar på medan man fortf har pengarna i handen, haha. Så idag hittade jag grejor för 700 kr. Det känns ju lagom bra sådär!
Här kommer iaf lite bilder på allt jag inhandlat xD



Det här inhandlade jag idag. Tre par trosor, ett hårband i form av fläta, ett rött nagellack, en ny ögonskugga och en tunn kofta.



Nyårsskorna! Inhandlade idag.


Och detta fick jag med mig hem i söndags ;


Hoodtröja.


Nyårsklänningen!


Stickad tröja. Asskön!


Klänning.



Strumbyxor.


Så nu har jag lite nya kläder, och det är skönt :D
Spännande att se hur det går att gå i skorna imorn, haha!
Ska vara social nu, och hoppas på den bästa lösningen på kvällen<3


Puss vaaa.

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0