År 2009

År 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag gjorde nog mkt, t.ex. var på kryssning med empaan.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Vad jag minns så hade jag inga :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja, Linda och Glenn :)

4. Dog någon som stod dig nära? 
Han stod mig inte nära, men jag visste mkt väl vem han var. :/

5. Vilka länder besökte du? 
Finland, om kryssningen räknas ;)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, en hel del.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? . 
28-29 oktober, då jag var på kryssning med emelie, juldagen och 27 december.

8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, det har jag ingen aning om.

9. Största misstaget? 
Haha, ska vi nog inte nämna.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Japp

11. Bästa köpet? 
Vet inte faktiskt.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, alkohol och annat nödvändigt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ohja<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  
I gotta feeling, Vi två, Wake me up when september ends, Anki, What can I say, River flows in you.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Vet inte faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Ägnat mig mer åt skolan, och försökt gå vidare mera, kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Mycket. Ältat, t.ex.

18. Hur tillbringar du julen? 
Med familjen, inkl. mormor, och med mina vänner :)

19. Blev du kär i år? 
Jo. Blev ju det.

20. Favoritprogram på TV? 
Andra avenyn och Riverside tror jag.

21. Bästa boken du läste i år? 
När jag var fem dödade jag mej.

22. Största musikaliska upptäckten? 
Oj, vet inte?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Alkohol och pengar, haha!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En bärbar dator, höhö.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Hade lite kalasfest hemma hos mig, sen krogen med älskade syster<3

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja. Det gör det.<3

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Styrd av mitt humör ?

29. Vad fick dig att må bra? 
Mkt.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha, ingen?

31. Vem saknade du? 
Robert och Stefan

32. De bästa nya människorna du träffade?
Hanna, Stefan, Victor och Robban. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0