Vi körde ett lass med förkylning till vingåker.

Fredags var en snurrig dag. Mamma och benny var på kryssning med mammas jobb, så jag skulle ha en liten mysigt fest med typ tio pers hade jag tänkt. Men det slutade med att vi skulle vara typ tre stycken, så jag ställde in den ist. Sen blev jag medbjuden på en fest i stan, av ems. Och det såg jag verkligen fram emot, då vi inte festat ihop på alldeles för länge. Men så blev det ju såklart inte til slut iaf. Så jag bjöd hit isa och ewis på en liten tacokväll med film och övernattning : )  Och det blev mys! (:  Fem över två tog dom bussen in till stan igen. Jag sprang runt här hemma som värsta hemmafrun och gjorde massa sysslor, samtidigt som jag gjorde mig själv iordning. Halv sex tog jag bussen in till stan för att möta upp ewis, och sedan tio i sex ta bussen till vingåker och thomas. Isa hoppade på bussen i nävertorp, för att också åka till vingåker, till sin jockepocke. Ewis, jag och thomas körde lite Buzz igår, som tydligen skulle vara ett barnspel, men det var inte lätt det inte! Och vi kunde ju bara inte undgå dom gamla "traditionerna", så vi var ju tvugna att äta kladdkaka! ;) Sen kom andreas och joina oss en sväng. Han fick sig också en bit kladdkaka ;) Haha. Sen blev det lite film :) Vi försökte desperat få andreas att sova kvar med oss, men nehedå, det gick han inte med på. Visserligen skulle han ju upp och jobba, men ^^ Iaf. Och idag vaknade jag upp och mådde så fruktansvärt bra! Not. Hur täppt i näsan som helst och astung i huvudet. Och så har det väl sett ut resten av dagen med. Jag kände mig inte så trevlig sista tiden idag, mådde så piss. Toksvettades och frös ihjäl om vartannat, även fast det aldrig var särskilt varmt, eller kallt. Vi tog oss iaf ut, och bort till Ica, där thomas köpte cola, och sen ut i världens regnskur, som kommit från den soliga, blåa himmel som var när vi gick in i affären. Sen gick vi vidare till pizzeria viking för att köpa mat. Jaa jag vet, det är jättebra för mig att trycka i mig en massa fett när jag försöker gå ner i vikt. Men det är faktiskt söndag, vi var ´hungriga, och ingen orkade laga mat. Så jag unnade mig det. Jag ska köra på ordentligt i veckan ist. Om inte min förkylning hindrar mig, vilket jag är mkt rädd för. Vi fick sen iaf skjuts hem, och så gjorde vi ingenting, haha. Ewis övertalade bra och det blev lite studsmatta tillslut ^^ Sen var det dags att ge sig ner till bussen, och åka hem. Blev hämtad av mamma i stan. Käkade upp den sista tacosen då, sen har jag suttit här. Och jag sitter fortfarande kvar, och hoppas fortfarande på att jag ska få skyhög feber så jag kan vara hemma och vila lite!

Imorgon blir det iaf att träffa ewis igen =D Lägga in lite bilder som vi tog idag, på hennes dator, eftersom min har valt att mina USB-uttag ska sluta funktionera. Så lånar hennes lite. Sen vet jag inte vad vi hittar på, eftersom ingen av oss direkt har ngra pengar. Men det blir skoj att bara umgås (:

Om man kanske skulle försöka ta tag i livets problem, och sen kanske få lite sömn.

Tja!


puss! :*


Kommentarer
Postat av: ewis

du glömde snällfia :D

och jag sitter oxå och hoppas på lite feber och förkylning, vill inte till skolan! :(

2009-08-30 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0