Time goes by, every day.

Usch, nu har ju skolan börjat igen. Det är skönt med rutiner igen, men det är fan inte skönt att gå upp sex varje morgon! Fy vad jag avskyr det. Jag är så trött om dagarna, så jag börjar undra om man är samma person som innan skolan börja, haha. Men det är kanske inte så konstigt kanske, vi går till typ halv fyra, kvart i fyra, varje dag :( Det suger! Men men, inte så mkt att göra åt.

Idag var jag iaf med emelie en stund efter skolan (: eller ja, jag åkte med när hon övningskörde. Hon är jätteduktig ju! =D Fick skjuts hem av henne, haha. Dock hade jag kanske velat följa med tll e-tuna men :Å Så blev det inte.


Imorgon åker mamma på kryssning, igen. Utan mig såklart. Tanken var att jag skulle ha en liten fest här hemma, men som vanligt så blev det helt misslyckat, så det blir inget av med det. Ist blev jag medbjuden på en fest i stan med ems (: men dit kan jag tydligen inte heller gå... Så jag vet inte vad jag ska göra imorn. Har försökt få ut ewis och isa hit, på en liten tacokväll med film och övernattning :) Så det hoppas vi på just nu!


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0