Häpp! Häpp! Häpp!

Jaha, klockan är halv tolv, och bara sex och en halv timme innan man måste upp för att göra sig iordning och ta sig till skolan. Sitter här och är faktiskt ganska nöjd med mig själv. Jag åt en nyttig frukost, i form av "nyttighetsflingor" med mjölk, grovt fullkornsbröd med lättleverpastej, och vatten. Sen till lunch, ( som blev vid halv fyra ) åt jag makaroner och köttfärssås, morötter och champinjoner, och drack mjölk ( för första gången på alldeles för länge! ) till det! Sen ville jag ha lite kvällsmat, innan klockan blev för mycket, så jag åt vid halv åtta kanske. Då blev det återigen nyttighetsflingor med mjölk, grovt fullkornsbröd med lättleverpastej och vatten. Sen tog jag faktiskt lite granna lättdryck, för jag var sugen på ngt. Det är lätt att det blir så när man har en skål med chips som står framme förstår ni! Men dom slängde jag faktiskt ut. Sen, tjugo över nio, ( ja det blev lite sent, jag vet. ), mötte jag upp Hanna vid skolan, för att ta en promenad med lite jogging. Well, någon jogging blev det inte, men vi gick i rask takt i fyrtio minuter :) Vi fastnade typ fem minuter vid en grind till en kohage, vi var inte säkra på om vi skulle gå igenom eller vända, för vi visste inte om det var ngra kor där. Men vi chansade tillslut och gick igenom, utan några otäcka möten med gigantiska kor :) Tillbaka var vi väl vid dtrax efter tio, men vi fastnade utanför mig, så klockan blev tio i elva innan vi insåg att vi faktiskt måste hem ^^
Men imorn ska vi ut igen! Och då ska vi försöka oss på lite jogging också, haha. Hoppas på att det inte blir för sent bara, med tanke på skolan och allt det där roliga. Men nej, man kanske skulle börja tänka på att faktiskt krypa ner i den varma sängen och värma fötterna, och försöka få lite sömn. Måste ju upp och hinna fixa, och äta, min nyttiga frukost =D Sen så hoppas vi på att allt blir bra imorgon. Att lärarna inte får några utbrott, att schemat är super, och allt sånt.

Natti!

BeccaN



alla är väl glada för att skolan börjar! ´aight?


J<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag sitter och lyssnar på lite musik men jag borde krypa ner i sängen snart :P

2009-08-19 @ 00:50:12
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0