Designadinblogg.se - inte det lättaste.

Igår försökte jag mig på att designa min blogg lite fint. Som ni ser så har det inte hänt ngt. Jag fick en sida, där det stod hur man skulle göra, och jag lyckades faktiskt byta bakgrundsfärg! Men det såg inte så bra ut med rosa bakgrundsfärg och resten orange xD Så jag sprade inget. Jag får fösöka mig på det där en annan dag, när jag har mer tid till övers. Jag hade inte tänkt spendera hela dagen framför datorn och bloggen heller, nejdå. Halv fyra går bussen in till stan, då jag blir uppmött av en liten isa för att sedan kolla på kk-joggen. Det blir kul! Och om jag inte missppfattat det hela så kommer ewis och joinar senare också (:
Imorgon blir det att träffa Ems också :) Har inte träffat henne sen skolan sluta ( O.o ) så det blir roligt det med.
Sen hade jag inge mer att komma med, för tillfället.


Hejdoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0