torsdag.

Det verkar inte som att min hosta vill ge sig, suck. Jag gillar inte mina vackra hostattacker jag får hundra gånger om dagen direkt. Får ingen luft, så det känns som att jag ska svimma. Det är lagom härligt sådär! ^^

Imorgon är det fredag, och då blir det att gå upp tidigt ^^ ska nämligen följa syster till en kompis, hon ska på kalas :) Halv elva ska hon vara där. Lagom tidigt ju! ^^ Men det är bra, då har jag gott om tid att göra mig iordning och packa. Tar ju tåget till sis sen, klockan fem :)  Får väl se om jag träffar marcus då :S Höhö.

Sen är det ju lite trevligt att Mogge tagit upp kontakten igen ^^ Är ju ett bra tag sen man träffade honom, haha. Typ ett år ^^ Får väl se om det blir att träffa honom ngt i helgen, vore ju ganska trevligt ändå (:
Sen hade jag tänkt försöka träffa mimmi en sväng också, se hur hon mår, stackarn :/ <3

Nej men nu ska man kanske ta och vara lite social mot syrran :) Lina kommer snart också (:

TJEEENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0