Keramik.

Haha, vissa dagar kan man ha riktigt skoj i skolan alltså!
Keramiken var ju bäst xD Oj oj oj. Det är tur man känner Robin så bra som man gör, annars skulle man nog bli lite skraj ^^ Han är ju lite rolig, han. Lättade upp stämningen och fick mig på bra humör lyckades han med idag ^^ Och det är inte varje dag han lyckas med det, haha. Det brukar oftast vara vänt åt andra hållet, HAHA.

Imorgon fyller Isfis 18 :) Så då blir det dit och fira henne lite grann :) Ska bli kul kul kul :)

Ibland kan man bli ganska irriterad på sig själv. Jag ville ju! Men jag blev skraj, helt enkelt. Fan! Sen så kom jag ju visserligen iväg så sent från keramiken, och jag var tvungen att åka hem och äta, men iaf.. Det hade ju varit så jävla kul, ju.

<3

TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0