helg och myyys.

Nu är det äntligen helg igen. Sånt gillar vi här! Rätt soft dag i skolan faktiskt :) Vi hade nationella i engelska halva dagen, som faktiskt gick skitbra :D och sen hade vi två lektioner, som jag inte hade ngt att göra på xD Sen hade vi ju idrotten sist, då. Och där blev jag mycket stolt över mig själv. Gick/sprang 3.25 kilometer på bandet! :D bra gjort! Sen blev jag hämtad av sis, som suttit i den smällheta bilen i en timma för att vänta på mig (a) så bar det av mot nrkp!
Och jävlar vad åkande det blev! ^^ Haha. Det var lite spänd stämning till och från, men vi var alla trötta och hade extrem huvudvärk, men det gick över :)

Åh fifan vad kul vi haft ikväll då! =D Suttit och pratat om gamla tider, haha. Vilka minnen man har! :)
Och som vanligt, när jag är hos sis, så fick jag ett litet sms av en söt liten isa, som så gärna ville träffa mig. Typiskt!
Men jag bestämde att vi ska ses när jag kommer hem :)

På lördag kommer ju Ewis hem från turkiet också! =D Så måste verkligen träffa henne snart.
Och imorgon kommer bruden, mia, hem från tyskland =D
Ska också vara hundvakt imorgon, åt lilla zeb :) Mari tar familjen till kolmården ^^ Så då ska jag passa på att träffa Mimmi. Myys :)

Men nu tror jag faktiskt att jag ska inta sängen. Jag tror jag hör den ropa på mig, haha.

gonatt!

Skaffa dig ett eget liv, sluta immitera andras.
Skaffa dig en egen stil, sluta försöka vara som andra.
Skaffa dig egna vänner, sluta tro att andras vänner alltid är dina vänner.
Lär dig acceptera att du inte alltid kan vara i närheten.
Lär dig acceptera att jag vill ha ett privatliv.
Lär dig acceptera, att jag vill vara med mina vänner, själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0