17-19/4 - 09

Ojoj, har hänt en del i helgen, så har inte riktigt hunnit med att skriva ^^ Men här kommer iaf en liten fin sammanfattning av den braiga helgen :)

Fredagen började med skola och tråkia uppgifter i samhäll, som ni kan läsa i mitt förra inlägg. Sen efter skolan kilade jag hem och packade lite grejor, och tog sen halv fem bussen in till stan och promenerade så duktigt ner till lasstorp, där jag fixat sovplats. Så gjorde jag mig iordning, och framåt en halv sju promenerade jag så duktigt tillbaka ner på stan, för att möta Isa och gänget vid choys garden (stavning?) och beställa mat :) Sen hem till Isa och käka och ha trevligt på hennes stora rum som rymmer extremt mycket folk ;D Där dracks det vin och annat gott ;)
Sen skulle Isa så självklart på krogen, och jag tänkte så flitigt försöka smita in, men det gick inte så bra, då det stod en vakt och bad om leg -,- Så jag promenerade med Ewis hem, så hon fick sällskap. Sen väntade den så efterlängtade cykelturen till Lasstorp, haha. Och den gick bra, och förbannat fort! ^^

Vaknade vid tio på lördagen, då min trevliga mamma tyckte jag skulle kliva upp. Men det tyckte verkligen inte jag, jag var död! Men alla var ju uppe, så det var bara att knalla sig ner för trappen ( och det var inte lätt ska ni veta! ) så åkte jag hem med mamma runt 1. Och låg i sängen och kika tv resten av dagen ^^

Söndag sov jag till tio över två, höhö. fick ett mess av ems som bad mig komma in till stan och sova ;D Så det gjorde jag. Gick först upp till mormor och gjorde mig iordning, efter den stressdusch jag tog hemma, eftersom jag hade typ fyrtio minuter på mig innan bussen gick ^^ Sen promenerade jag så duktigt bort till tallås ( och det var en bit, mormor bor på norr förstår ni! ) och sen promenerade vi tillbaka på stan och mötte upp Marcus. Det var faktiskt väldigt trevligt :) Tur man hade ems med mig, som vågade säga ngt, haha! Värsta bilinspektören är hon, ska ni veta! Men bäst var ju ändå, och jag citerar ; 
"Men asså om du är snäll så skjutsar du hem oss! :D "
"hm, okej. var bor ni då?"
"Nävertorp!"
"aha, däääär!"
"haha!"
"nej men ska vi åka då? "

haha, och snäll som han är, så skjutsade han hem oss :)

Puss på alla som gjorde min helg såhär bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0