Torsdag.

Feeeeck! Jag är ganska irriterad på blogg.se just nu måste jag säga! Jag satt igår, och skrev ett relativt långt inlägg, som jag lade ner mycket tänkade på ;D Det var ett superbra inlägg. Och så publiceras det inte! Gaaaah! Och nu kommer jag ju så klart inte ihåg vad jag skrev. Bajs på det! Men jag får väl föröska se positivt på allt annat.
Som att det är toorsdag idag tillexempel! :) Det innebär ju; badhuset med Emma. Sen hem och träffa syster :) Och så packa, så klart. Och så soooova, och vakna imorgon och veta att det är FREDAG! :D Då åker jag till världens bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha faan vilken bra dag det har varit eller va säger du?

Btw! Faan vilken snygg blogg du har ;)

2008-09-04 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0