Sex Månader.

Kan ju inte säga att jag hinner med att uppdatera här särskilt ofta (a) O.o  Men tänkte försöka börja med igen, hah.

Älskling, det har snart gått sju månader. Och jag undrar fortfarande var fan tiden har tagit vägen? O.o Men det har varit de absolut bästa sex månaderna i hela mitt liv, hittills. Och jag hoppas att du aldrig någonsin lämnar min sida.

Snart är det den 25:e. Och då är det tillbaka till skolan som gäller ^^ Ska faktiskt bli ganska skönt, ändå. Känna att man gör något av dagarna, mer än att sova till ett, haha!

Jag är också glad över att vi har kommit varandra så mycket närmare, Isa. förhoppningsvis stannar det här, eller kanske blir vi ännu närmare vänner :) Dig kan jag iaf lita på till tusen (:  <3

Det här med att täffa Dig har ju inte heller riktigt blivit av O.o Känns lite som att det kommer bli när skolan börjat. Visserligen gör det väl inte så mycket ^^ Men det känns som att jag har mer tid nu ^^ Jag vet att du har fullt upp med jobbet och massa annat, men det vore ju så grymt kul att träffa dig igen! =D Och förhoppningsvis så blir det lika bra som förra året :) om inte ännu bättre :) <3


31/1-08 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0