Du kanske....

....kan hjälpa mig med det här? Få allt att bli bra igen. Det vore så förbannat BRA! Jag har pratat med dig typ tre gånger nu, men ändå så kan jag slänga ur mig allt som känns skit. Kanske är det för att du står Robin så nära. Antagligen är det så.
 

Det låter inte som att du förstår hur dåligt jag mår av detta. Jag vet att du också mår jätte dåligt av det här, det har jag fått bekräftat. Men det du visar utåt, är att du njuter av att få mig att må dåligt. Jag hoppas inte att det är din mening. Men i vilket fall så är det det du gör. Du får mig att må dåligt, varje dag. Och jag vet att jag inte är så direkt trevlig och snäll mot dig heller. Men jag skulle tro att det är för att jag inte "vågar" visa att jag mår så dåligt av det här. För det gör jag. Jag mår sämre än sämst. Det går inte en dag utan att jag funderar på varför jag har fått ett liv. Och det just på grund av det här. Men jag vill inte att det ska vara såhär. Jag vill bara att det ska vara som förut. Men jag tror inte att det någonsin kommer bli så. Men jag vet en sak, Och det är att jag tycker så jävla mycket om dig, som kompis. Och det kommer jag alltid att göra, oavsett hur mycket vi bråkar, oavsett hur mycket jag säger att jag hatar dig och annat. Förut kunde jag prata med dig om precis allting. Nu kan jag knappt hälsa på dig. :(  Men jag vill inte att det ska vara såå! :(  Varför är det såhär?! Varför kan vi inte bara prata om saken, lösa det?!
Du tycker säkert att jag är jordens största, löjligaste fjolla. Men då får du tycka det. Det kan jag inte ändra på. Men jag vill bara att du ska veta att jag tycker så Jääävlaa mycket om dig!

Jag vill också be dig om ursäkt, Carin. Jag har aldrig tyckt illa om dig, och kommer aldrig att göra. Jag tycker att du är en jättebra människa. Jag hoppas du kan förlåta mig. Jag förstår om du inte gör det, men. Och jag förstår också om även du tkr jag är löjlig. Men jag orkar inte leva såhär längre. Jag vill inte att vi ska vara osams.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0