<3

Hej. Ett tag sen jag skrev sist, igen. Men jag hinner inte med om dagarna. Händer så mkt annat. Och nu är det ju jullov också, så då passar man ju på att göra saker man inte hinner göra annars.
Har ju flyttat halvt hemifrån också, så.. Blir ju inte att jag träffar familjen så mkt. Iof så var det ju mestadels pga mamma och han som jag flytta. Kände att det gått lite över gränsen, att jag inte orka mer. Menar, det går ju liksom ut över mig, och mina syskon, även om det inte är meningen.


Jag vill inte att det ska vara såhär. Åtminstonde tror jag inte det. Jag mår bra av det på ett sätt, men på ett annat så skär det inom mig. Att inte få träffa dig på fyra månader. Det är ganska jobbigt. Joo, vi har ju kontakt, men inte på samma sätt som förut. Det är iof kanske bra, eftersom varken du eller jag mådde särskilt bra av det. Men det kändes ändå skönt att ha dig där, vid min sida. Jag kunde liksom vända mig till dig, om det var något, när som helst. Joo, jag kan fortfarande vända mig till dig, men det är ändå inte samma sak som förut.
Du mår säkert bättre nu, men iaf!
Jag saknar dig så enormt mycket! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0